چطور پیام هایمان از واتساپ به تلگرام منتقل کنیم؟

چطور پیام هایمان از واتساپ به تلگرام منتقل کنیم؟

 

تلگرام و واتساپ دو اپلیکیشن محبوب و پرکاربرد هستند که ما ایرانی‌ها بیشتر وقت خود را در این برنامه‌های پیغام رسان جذاب می‌گذرانیم. شاید زمانی پیش بیاید که بنابر هر دلیلی دیگر نخواهید از واتساپ استفاده کنید و ترجیح دهید برنامه تلگرام را به‌ عنوان اپلیکیشن پیام رسان اصلی خود انتخاب کنید. در این حالت تکلیف چت‌های مهم شما چه می‌شود؟ آیا انتقال پیام از واتساپ به تلگرام امکان پذیرست؟ چگونه یک پیام را از واتساپ به تلگرام بفرستیم ؟ در این مقاله سعی داریم به نحوه ارسال پیام از واتساپ به تلگرام بپردازیم.

روش انتقال پیام از واتساپ به تلگرام

هنگام انتقال پیام از واتساپ به تلگرام باید چند نکته را به یاد داشته باشید. اول اینکه شما می‌توانید هم چت‌های فردی و هم گروهی را انتقال دهید، اما باید یک مورد را انتقال داده و سپس سراغ مورد بعدی بروید. مورد دوم این است که شخصی که می‌خواهید چت او را به تلگرام منتقل کنید نیز باید یک حساب کاربری در تلگرام داشته باشد، زیرا هر دو طرف پس از انتقال چت قادر به دیدن آن هستند. علاوه بر این، شما فقط می‌توانید پیام ها را با مخاطبین خود به چت‌های خصوصی وارد کنید.

۱- واتساپ را باز کنید.اکنون که اطلاعاتی در مورد چگونگی ارسال پیام از واتساپ به تلگرام پیدا کرده‌اید، در ادامه به اموزش انتقال پیام از تلگرام به واتساپ می‌پردازیم:
۲- چتی که می‌خواهید به تلگرام انتقال دهید را انتخاب کنید.
۳- روی منوی سه نقطه سمت راست ضربه بزنید.

۴- روی گزینه more ضربه بزنید.
۵- Export chat را انتخاب کنید.
۶- اگر می‌خواهید عکس‌ها و فیلم‌ها هم منتقل شوند، روی گزینه Include media ضربه بزنید.

۷- در منوی share، تلگرام را انتخاب کنید.
۸- حالا چتی که می‌خواهید به تلگرام انتقال دهید را انتخاب کنید.
۹- وقتی مخاطب را انتخاب کردید، پیغامی برای شما نشان داده می‌شود. برای ادامه روی import ضربه بزنید.

۱۰- در این مرحله پیغامی در مورد انتقال چت به شما نشان داده می‌شود.
۱۱- وقتی فرآیند انتقال تمام شد، باید تاریخچه پیام‌ها را با همان تاریخ و ساعت در تلگرام ببینید.

در این مقاله یاد گرفتیم چگونه پیام واتساپ را به تلگرام بفرستیم. منتظر سوالات و پیشنهادات و همچنین تجربیات شما از فرستادن پیام از واتساپ به تلگرام هستیم.امکان انتقال پیام از واتساپ به تلگرام با این روش بسیار ساده و راحت است و عملکرد بسیار خوبی هم دارد. بهترین قسمت این ترفند اینست که شما می‌توانید با حذف چت‌های قدیمی خود در فضای ذخیره سازی صرفه جویی کنید، اگر از گوشی اندرویدی زیر ۱۰۰ دلار استفاده می‌کنید و فضای ذخیره سازی محدودی دارید، این به ویژه یک گزینه عالی است.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *